Kliendihaldus – parim teenindus on iseteenindus?!

Klienditugi OÜ pakutava Kliendihalduse üks oluline osa on Iseteenindus ja sellega kaasnev. Iseteeninduse eesmärk on lihtsustada kommunikatsiooni ettevõtte ja kliendi vahel vähendades e-postide ja kõnede osakaalu ning hoides kõiki klientidega seotud ühes Kliendihalduse keskkonnas.

Lihtsalt lahti seletatuna saate läbi Iseteeninduse anda ligipääsu oma klientidele neid puudutavatele andmetele nagu näiteks:

  • kliendi andmed (kliendil võimalik muuta/täiendada tema ettevõtet puudutavaid andmeid)
  • kliendi kontaktisikute andmed (kontaktisik saab hallata enda andmeid ning kui talle on antud õigused, siis ka teiste ettevõttes töötajate andmeid)
  • arveldusandmed (on näha viimased ostud)
  • reklamatsioonid/helpdesk (võimalik lisada reklamatsioone, anda tagasisidet neile, suhelda ettevõttesiseselt kolleegidega
  • koolitustele/üritustele registreerimine (Loo Kliendihalduses Üritus ning määra ära, kes saavad sellele registreerida läbi Iseteeninduse. Tasuliste ürituste korral luuakse ka arved, mis on nähtaval kliendile Iseteeninduses).
  • tellimuste lisamine ja toodete valimine sarnasel kujul nagu veebipoes

Lisaks saab lisada Iseteenindusse otselinke ligipääsuks muule vajalikule nagu näiteks mingitele juhenditele, uudistele, kodulehele jne. Ka väljanägemise saab Iseteenidusele anda sellise nagu te soovite.
Kui on soove kasutada Iseteeninduses muud funktsionaalsust, siis meie spetsialistid on valmis need soovid läbi vaatama ning andma hinnangu kuidas seda teha.

Kliendi kontaktisikule ligipääsu andmine Iseteenindusse toimub läbi Kliendihalduse, selleks tuleb kontaktisiku all õigesse lahtrisse linnuke teha (eelnevalt tuleb seadistada ligipääsuprofiil ja seadistada e-posti mall ligipääsu info edastamiseks) ning valida profiil (mis andmetele kliendi kontaktisik pääseb ligi Iseteeninduses). Kliendihaldus saadab automaatselt e-posti kontaktisikule koos ligipääsu infoga ja parooliga.

Klienditugi OÜ 29.01.2019

Võta ühendust

Jäta siia oma kontaktandmed ning kirjelda millist abi meilt ootad ning võtame sinuga ise ühendust.

Klienditugi OÜ

Telefon: +372 53 4000 30
E-post: kontakt@klienditugi.ee
Aadress: Tondi 51, Tallinn 11316, Eesti

Registrikood: 11091789
KMKR. nr: EE101235282