Võimenda oma müüki läbi Kliendihalduse Kõne Portaali

Klienditugi OÜ pakutava Kliendihalduse (CRM) lisateenuste hulka kuulub ka Kõne Portaal, mis on mõeldud väljuvate kõnede tegemiseks mingile konkreetsele sihtgrupile, kes on eelnevalt Kliendihalduses valitud erinevate kriteeriumite põhjal. Lahendus sobib kasutamiseks kui soovite näiteks anda mingi osa andmetest kolmandale osapoolele uuendamiseks, küsitluse läbiviimiseks, kohtumiste kokkuleppimiseks või muudeks tegevusteks kus on oluline, et andmed ja kommunikatsioon säiliks teie Kliendihalduses.

Meie pakutav Kõne Portaal võimaldab:

  • luua sihtgrupp klientidest (olemasolevad või potentsiaalsed) kellele tehakse kõnesid
  • numbrile vajutamisega alustada kõnet (ei pea numbreid eraldi sisestama)
  • määrata kasutajad, kes kampaaniat näevad ning kõnesid teevad
  • rakendada kindlat kõneskripti, kuhu kasutaja saab vastused märkida
  • saata kliendile eelnevalt valmistatud e-poste personaliseeritult
  • märkida tagasihelistamise aegasid ja teha märkmeid
  • näha teiste kalendreid ning luua kalendrisündmusi teiste kasutajate kalendritesse (näiteks kohtumiste kokkuleppimine näiteks)
  • luua potentsiaale CRM-i (näiteks läbi Kliendiotsingu protsessi)
  • näha detailsed ülevaadet tulemustest
  • jagada ligipääsu kolmandatele osapooltele ning määrata info mida nad näevad

Kõne Portaal on üks osa Kliendihalduse lahendusest ja seetõttu ei ole vajalik teha erinevaid integratsioone. Klienditugi OÜ pakub mitmetele meie Kliendihalduse kasutajatele Kliendiotsingu teenust läbi Kõne Portaali, kust luuakse potentsiaale ja kohtumisi müüjatele. Kui soovid kuulda rohkem, kuidas meie lahendus töötab või võtta meie lahendust kasutusele, siis ole meiega ühenduses!

Klienditugi OÜ 11.02.2019

Võta ühendust

Jäta siia oma kontaktandmed ning kirjelda millist abi meilt ootad ning võtame sinuga ise ühendust.

Klienditugi OÜ

Telefon: +372 53 4000 30
E-post: kontakt@klienditugi.ee
Aadress: Tondi 51, Tallinn 11316, Eesti

Registrikood: 11091789
KMKR. nr: EE101235282