Võta vastu ja tee kõnesid läbi Kõnekeskuse

Klienditugi OÜ pakutava Kliendihalduse (CRM) lisateenuste hulka kuulub nüüd ka Kõnekeskus, mis võimaldab sisenevaid ja väljuvaid kõnesid hallata arvuti vahendusel. Kuna tegu on lisateenusega on selle kasutusele võtmine lihtne – võta oma olemas olev üldnumber kaasa või telli meilt uus.

Ülevaade funktsionaalsusest sissetulevate kõnede puhul:

  • kuvame siseneva kõne numbriga seotud kliente ja kontaktisikuid Kliendihalduses
  • võimalik avada kliendi vaade Kliendihalduses
  • salvesta terve kõne või osa kõnest
  • suunata kõne teisele kasutajale
  • lisada siseneva kõne tervitustekst ja kiirvalikud (IVR – lahendus kõne eelvalikute tegemiseks)
  • kuvatud on kõnede ajalugu, tagasihelistamise soovid ning ka ootel olevate kõnede järjekord
  • kasutajate grupeerimine, näiteks keele ja pakutava teenuse järgi
  • määrata sissetulevate kõnede järjekord (millises järjekorras kõned suunatakse kasutajatele: näiteks passiivsematele ennem või kindlas järjekorras)
  • kasutajate eemaoleku staatused
  • määrata kõnekeskuse kättesaadavuse ajad
  • märkida kõne tulemus
  • väga põhjalikud raportid CRM-is (kogu info kõnede kohta salvestub CRM-i kasutajate, klientide ja kontaktisikute külge), mida on võimalik vaadata ja analüüsida läbi QlikSense raportimooduli

Kuna Kõnekeskus on üks osa Kliendihalduse lahendusest, siis ei ole vajalik teha erinevaid integratsioone. Erinevad tegevused Kliendihalduses on võimalik siduda Kõnekeskusega ja vastupidi. Näiteks mitmed meie kliendid on sidunud sissetulevad kõned reklamatsioonide mooduliga. Kui soovid kuulda rohkem, kuidas meie lahendus töötab või võtta meie lahendust kasutusele, siis ole meiega ühenduses!

Klienditugi OÜ 11.02.2019

Võta ühendust

Jäta siia oma kontaktandmed ning kirjelda millist abi meilt ootad ning võtame sinuga ise ühendust.

Klienditugi OÜ

Telefon: +372 53 4000 30
E-post: kontakt@klienditugi.ee
Aadress: Tondi 51, Tallinn 11316, Eesti

Registrikood: 11091789
KMKR. nr: EE101235282