Enimkasutatav CRM lahendus Eestis

… ei ole mitte Pipedrive ega Scoro, vaid selleks on Klienditugi OÜ esindatav maailma kiireim CRM lahendus CRM-service (www.crmservice.com).

Koolitaja ja CRM ekspert Urmas Kamdron viis 2020. aasta kevadel Bestsales.ee lugejate hulgas läbi uuringu, millekohaselt on Eesti enamkasutatavaks CRM lahenduseks Klienditugi OÜ poolt pakutav CRM, mida kasutab koguni 23% küsitletutest (217-st küsitletust). Sellega edastab Klienditugi OÜ poolt pakutav Kliendihaldus pikalt uuringus teisel kohal asuvaid Pipedrive’i (17%) ja kolmandal kohal asuvat Scoro (11%) lahendust. Tasub märkida, et 2015. aastal Indrek Sauli poolt läbiviidud sarnases uuringus ei mahtunud Klienditugi pakutav lahendus TOP 10-sse. Loe lähemalt 2020. aasta uuringu tulemustest Bestsales’i lehelt SIIT.

klienditugi crm turg 2020
Allikas: Bestsales.ee / Urmas Kamdron

Klienditugi OÜ esindab Baltikumis juba enam kui 10 aastat Soome päritolu CRM lahendust, mis on samaväärne või isegi edestab oma funktsionaalsuselt maailma suurimaid CRM-e ning samal ajal säilitab paindlikkuse oma seadistamisvõimaluste poolest ja selle kasutushinnad on seejuures mõistliku tasemega. Lahendus sobib kasutamiseks nii 1 töötajaga kui ka 10 000 ja enam töötajaga ettevõttele. Eestis kasutavad lahendust oma äri- ja müügiprotsesside läbiviimiseks ning kasvatamiseks näiteks sellised ettevõtted nagu Alexela, Ekspress Meedia, Mediq, Rahmqvist.

Miks eelistavad kasutajad Kliendihaldus.ee lahendust?

Kuna Klienditugi pakub lisaks tehnoloogiale ka müüki kasvatavaid teenuseid (potentsiaalsete klientide andmebaasid, klientide kaardistamine, analüütilised tegevused, jms), siis see on ka üks põhjustest, miks paljud ettevõtted oma valiku just selle CRM lahenduse kasuks on teinud – tegemist ei ole pelgalt tehnilise tööriistaga, vaid lahendus pannakse toimima selliselt, et see ka reaalselt aitab uusi kliente tuua.

Mõned märksõnad:

  • kiire kasutuselevõtt
  • paindlik (tegevusi saab läbi viia selliselt nagu klient seda soovib)
  • kõik ühes (lisaks CRM funktsionaalsusele ka Kõnekeskus, Turunduse portaal, Klienditoe portaal, Kõnede portaal (outbound) ja ei vaja lisaks teisi müügi- ja turunduslahendusi.
  • väga palju funktsioone (98% juhtudel puudub vajadus lisavõimaluste juurde programmeerimiseks)
  • automatiseeritavad protsessid (pane lahendus enda eest tööle)
  • integreeritav läbi REST API (saada ja võta vastu andmeid ükskõik kuhu/kust)
  • lihtne kasutada ja seadistada (90% seadistusi saab teha klikipõhiselt)
  • toimib pilveteenusena ehk SaaS (Software as a Service) lahendusena, mis ei vaja eraldi investeeringuid serveriparkidesse ega lisatarkvara installeerimist arvutisse
  • konkurentsivõimeline hind
  • väga võimekas analüütika (sisseehitatud QlikSense)
  • eestikeelne kasutajatugi

Rohkem infot siit: www.klienditugi.ee/crm-kliendihaldus

Mida toob tulevik?

Kahtlemata on kõigi CRM lahenduste eesmärk muutuda kliendi jaoks lihtsamani kasutatavaks ning meie klientidest osa juba kasutavad uue väljanägemisega CRM-i, mis on tunduvalt kasutajasõbralikum ning kasutatav kõigis seadmetes (arvuti, telefon, tahvel, telekas, …)

Kas olete ka oma ettevõttele otsimas uut kliendihalduse- ja müügitarkvara? Võtke ühendust meie CRM spetsialistiga ja räägime lähemalt kuidas see aitab teie ettevõttes müüki kasvatada!

Kaspar Rohtla
kaspar@klienditugi.ee
+372 565 5505

Klienditugi OÜ 26.08.2020

Võta ühendust

Jäta siia oma kontaktandmed ning kirjelda millist abi meilt ootad ning võtame sinuga ise ühendust.

Klienditugi OÜ

Telefon: +372 53 4000 30
E-post: kontakt@klienditugi.ee
Aadress: Tondi 51, Tallinn 11316, Eesti

Registrikood: 11091789
KMKR. nr: EE101235282