Klienditugi kindlustab Seesami kliendikohtumistega!

Klienditugi OÜ on 2016. aastal tegelenud Seesam Insurance AS ülesandel neile uute klientide leidmisega. Kas projekt on olnud Seesamile edukas? Miks on selline „tööjaotus“ efektiivsem kui Seesami müügispetsialistide ise endale kohtumiste kokkuleppimine?

Soome päritoluga, 25 aastat Eesti turul tegutsenud Seesam Insurance AS on ligi 10%-se turuosaga suuruselt viies Eesti kindlustusturul tegutsev kahjukindlustusselts. Eesmärk on olla asjatundlikuks partneriks nii era- kui äriklientidele nende riskide hindamisel ja maandamisel, pakkudes kindlustunnet ja meelerahu.

Kuna tööjõuturult spetsialistide leidmine on muutunud keerulisemaks ning head töötajad teavad oma väärtust, on nii Seesam kui ka paljud teised ettevõtted aru saanud, et müügispetsialisti aeg on väga väärtuslik ning selle kasutamine tegevusteks, mis ei anna kohest tulemust, ei ole ettevõtte jaoks efektiivne ja on sageli ka müüja enda jaoks demotiveeriv. Selle tulemusena kannatab aga kõige enam klient, kes ei pruugi endale saada soovitud teenust või toodet, mida ettevõte on tegelikult suuteline kliendile pakkuma. Nii nagu hea autolukksepp ei saa teha kirurgi tööd, pole ka mõistlik müügispetsialistil tegeleda asjadega, milles ta pole parim (siinsel näitel siis uute klientide otsimisega ja kliendikohtumiste kokkuleppimisega).

Klienditugi on viimased 10 aastat aidanud erinevate valdkondade ettevõtetel arendada olemasolevaid ning luua uusi ärikliendisuhteid. Kui Seesam on spetsialiseerunud klientide riskide hindamisele ja maandamisele, siis Klienditugi on asjatundja õige kliendi leidmisel, tema vajaduste selgitamisel ja huvi tekitamisel – kokkuvõttes siis ärikliendisuhete loomisel. Sellise rollide jaotuse ja sümbioosi tekitasime kirjeldatud projekti puhul ka Seesami ja Klienditoe vahele.

Varasemad negatiivsed kogemused

Seesami turundusjuhi Tiia Pröömi sõnul ei ole sarnane tööjaotus nende jaoks esmakogemus:

„Meil on olnud mitmeid kaheldava tulemusega kogemusi ettevõtetega, kes on olnud abiks kliendikohtumiste kokkuleppimisel, aga nii teenus ise kui reaalsete eesmärkide saavutamine ei ole olnud need, mida ootasime. Koostöö Klienditugi OÜ-ga on meie jaoks olnud igati edukas!“

Varasemate negatiivse kogemuse tõttu võttis Seesami ja Klienditoe omavahelise koostöö alustamine aega pea aasta ning see on Klienditugi OÜ tegevjuhi Siim Salme sõnul täiesti normaalne. „Meie poole pöörduvad aastas mitmed ettevõtted, kes tahaksid meiega koostööd proovida, aga varasema kogemuse tõttu ollakse ettevaatlikud. Peame väga oluliseks vastutustunnet – nii ettevõtte enda protsessides kui ka müügitegevuses laiemalt, seetõttu liitusime oktoobris ka Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumiga.“

Kiiresti tulemusteni

Klienditugi ja Seesami vaheline koostöö algas vajaduste ja võimaluste põhjalikust analüüsist. Juba pilootprojekti esimene kuu näitas väga häid tulemusi ning seetõttu jätkati sama mudeli järgi töötamist. Mõlemad osapooled teevad seda, mida nad kõige paremini oskavad, ja ka klient tunneb, et ta on saanud just selle toote või teenuse, mida tal on kõige rohkem vaja. Sarnase koostöömudeli järgi aitab Klienditugi mitmeid teisigi ettevõtteid – olgu siinkohal näiteks nimetatud Nordicat, Alexela Oili, Securitast, Laomaailma, aga samuti paljusid teisi edukaid Eesti firmasid.

5 põhjust, miks Klienditugi on edukas uute kliendisuhete loomisel:

  1. Klienditoe fookus on ärikliendisuhete loomisel. Me ei müü, vaid loome suhteid!
  2. Enne tööle asumist teeme alati põhjaliku analüüsi õige sihtgrupi leidmiseks. Lähemalt sellest lehel www.kliendiinfo.ee
  3. Klienditoel on parimad andmebaasid ettevõtete ja vastutavate isikute kohta, mida me uuendame süstemaatiliselt, kasutades selleks erinevaid kanaleid. Vaata ka www.kliendibaas.ee
  4. Meie telefonispetsialistidel on aastatepikkune töökogemuse heade ärikliendisuhete loomisel.
  5. Klienditugi annab oma koostööpartnerile reaalajas ligipääsu töö tulemustele ning vajadusel pakub ka kogu CRM Kliendihalduse lahenduse. Täpsemalt sellest www.kliendihaldus.ee
Klienditugi OÜ 16.11.2017

Võta ühendust

Jäta siia oma kontaktandmed ning kirjelda millist abi meilt ootad ning võtame sinuga ise ühendust.

Klienditugi OÜ

Telefon: +372 53 4000 30
E-post: kontakt@klienditugi.ee
Aadress: Tondi 51, Tallinn 11316, Eesti

Registrikood: 11091789
KMKR. nr: EE101235282