Kuidas Skandinaavia suurim kontoritarvikute otsemüügi ettevõte Rahmqvist on juba 8 aastat kodukontorist edukalt müüki teostanud

Äratus 6:30, hommikuvõimlemine, pesu, hommikusöök, lapsed-abikaasad kooli/tööle ja kell 7:30 start esimese kliendi juurde. Toodete demo ja esimene müük kirjas. Vastamata kõnesid 8 tk, helistan tagasi ja võtan tellimused vastu ning lepin juba ka mõned uued kohtumised… Kell 17:30 kodus, tuli vist uus päevarekord… CRM näitab päeva saagiks 6435 eurot, võib rahule jääda.

Selline on lühikirjeldus ühest aktiivsest Rahmqvisti müügispetsialistist, keda on kokku Eestis 15 ning viimastel päevadel on nad kokku teinud ühes päevas ca 400 kõnet ning 70 kohtumist klientidega.

Lisaks väga headele ja unikaalsetele toodetele, teeb Rahmqvisti töö eriliseks fakt, et Rahmqvistil puudub Eestis kontor kui selline, kus müüjad oma aega veedaksid. Ei, nemad teevad tööd klientidega ja klientide juures, täna üha rohkem telefoni ja videokoosolekute teel, sest viiruseohu tõttu ei ole mõistlik kliendi juurde minna.

Et tööd oleks ka võimalik niimoodi teha, on oluline roll töövahenditel ning eelkõige just müügiprogrammil (CRM), mida kasutavad Rahmqvisti spetsialistid internetiga varustatud tahvelarvutitega. Müügi- ja kliendihalduse lahenduse abil müüjad

  • leiavad põhjalikku informatsiooni kõikide Eesti ettevõtete, nende krediidikäitumise ning erinevate otsustajate kontaktiinfo kohta. Ning kõik see info uueneb pidevalt.
  • märgivad sinna kõik kõned ja kohtumised
  • saadavad klientidele e-poste
  • sisestavad tellimusi
  • näevad toodete laoseisu
  • jagavad omavahel infot
  • võrdlevad enda müügitulemusi teistega
sales last 20weeks

Sellega enamasti müüjate töö piirdub. Sellest piisab, et kontoris oleks läbi CRM-i nähtavad kõik tehtud tellimused ning ka järgnevad tegevused:

  • tellitud kauba saatmine klientidele juba järgmiseks päevaks
  • tellimustest tekivad automaatselt arved, mis samuti saadetakse klientidele
  • kulleritele liigub informatsioon selle kohta, kui palju kaupu on vaja peale võtta ja kuhu need viia
  • Rootsi pealadu saab informatsiooni selle kohta, mis kaup hakkab otsa lõppema ja mida on vaja juurde saata
  • raamatupidaja näeb, kui palju tulemuspalka on vaja kellelegi müügitulemuste põhjal maksta
  • pangast tuleb teave laekumiste kohta tasutud arvetele
  • arve tähtaja ületanud klientidele saadetakse automaatsed meeldetuletused e-postile
  • inkasso-partner monitoorib võlgnikke

Kõik need tegevused on omavahel seotud ning toimuvad automaatselt, aidates hoida kokku vägagi palju aega (kontoris töötab ainult 2 inimest, kelle töö on enamasti kauba komplekteerimine ja müügi toetamine). Kokkuvõttes võib öelda, et Rahmqvisti edu taga on aastakümnete kogemus, parimad tooted, suurepärased isikud ja automatiseeritud protsessid koos CRM kliendihalduse lahendusega (www.kliendihaldus.ee), mida pakub Eesti ainukene ärikliendimüügi agentuur Klienditugi OÜ.


Loe siit rohkem, kuidas koroonaviiruse ajal oma ettevõtte müüki hoida ja kasvatada siis, kui inimesed peavad kodukontorites tööd tegema.

Klienditugi OÜ 17.03.2020

Võta ühendust

Jäta siia oma kontaktandmed ning kirjelda millist abi meilt ootad ning võtame sinuga ise ühendust.

Klienditugi OÜ

Telefon: +372 53 4000 30
E-post: kontakt@klienditugi.ee
Aadress: Tondi 51, Tallinn 11316, Eesti

Registrikood: 11091789
KMKR. nr: EE101235282