Uudiskirjade saatmine ja selle head tavad Klienditugi OÜ pakutavas CRM lahenduses.

Klienditugi OÜ pakutavat Kliendihaldust (CRM) kasutavad pilveteenusena ka paljud meie kliendid. Ja üheks selle osaks on e-turunduse tööriistana masspostitused. Hetkel, kui eriti aktuaalseks on saanud kaugsuhtlus oma klientidega, on ka õige aeg meelde tuletada masspostituste head tavad – kõik, mis on lubatud, mis keelatud; mis on hea ja mis on halb.

Klienditugi OÜ teeb omalt poolt kõik, et minimeerida saadetava rämpsposti hulka:

  • Suheldes oma uute klientidega, uurib Klienditugi OÜ muu hulgas ka seda, milline on ta senine käitumispraktika seoses masspostitustega. Kui klient ei vasta Klienditugi OÜ standarditele, ei saa ta luba masspostituste saatmiseks.
  • Kui kliendil puudub andmebaas loa andnud klientidest, siis pakume Kliendiotsingu teenust, et välja selgitada potentsiaalsed kliendid ja samas uuendadame nõusolekut
  • Klienditugi OÜ rakendab masspostitutes keelunimekirju (opt-out) ehk siis adressaatide hulgast arvatakse automaatselt välja need adressaadid, kes on endale postituste saatmise keelanud.
  • Klienditugi OÜ pakub masspostitamist Kliendihalduse teenusena ja hoolitseb selle eest, et väljasaadetav e-kiri vastaks kehtivatele normidele ja kui nendes leitakse midagi keelatut, peatatakse väljasaatmise protsess ja Klienditugi OÜ võtab ühendust selle kliendiga, kes reeglite vastu eksis.
  • Kui Klienditugi OÜ saab infot, et masspostituse kaudu saadetud e-kirjaga on rikutud mingeid riigi poolt kehtestatud või kliendiga kokku lepitud reegleid, korraldatakse iga niisuguse juhtumi korral eraldi uurimine ja võetakse kasutusele abinõud niisuguste juhtumite kordumise vältimiseks.
  • Klienditugi OÜ säilitab kõik väljasaadetud e-postid, nii et igasugune uurimine tagantjärele on võimalik mistahes ajal.

Jättes nüüd kõrvale need reeglid, mis on masspostitusele kehtestanud Euroopa Liit, Eesti Vabariik ja mis tulenevad otseselt Klienditugi OÜ ja tema Kliendihalduse masspostitust kasutava kliendi vahelistest lepingutest, vaatame lähemalt ka masspostituste häid tavasid ja seda, mis on kriteeriumid, mille järgi mõõta, kas massposituse läbiviimisel ollakse efektiivsed ja toimitakse lubatava piires.

Korrektset masspostitust iseloomustab järgnev:

  • läheb ainult aadressidele, kes on e-posti saatmise lubanud
  • e-posti aadresside hulgas ei ole vigu. Näiteks
    • vigased e-posti aadressid, kus esineb kirjavigu
    • aadressid, mis ei ole enam kasutusel
  • e-post ei satu nn spämmilõksudesse (spamtrap – filtrid, mis ei lase e-postil jõuda õigesse sihtkohta, tavaliselt normaalsesse sissetulevate e-postide kausta – Inbox’i. Iga e-post, mis jääb spämmilõksu, ohustab ka legaalset ja normaalset suhtlemist selle kliendiga).

Muidugi on masspostituste efektiivsuse näitaja ka see, kui palju nendest e-postidest  avatakse ja see on nähtav Klienditugi OÜ pakutavas masspostituse tööriistas. Kordame üle reegli, mis ütleb, et masspostitusse kaasatud e-posti omanik peab andma loa e-kirjade vastuvõtmiseks, seega ei tohiks masspostitust kasutada uute klientide hankimiseks ega saata e-kirju neile, kellelt pole eelnevalt küsitud luba.

Lõpetuseks olgu öeldud, et Klienditugi OÜ meeskond ei saa vastutada ega vastuta mitte mingil moel oma kliendi käitumise eest Kliendihalduse (CRM) kasutamisel, kui see on põhjustanud kellelegi kahju masspostituse kaudu, eirates ülalpool mainitud reegleid ja seadusi.

Head masspostitamist ja parimaid kogemusi ning tulemusi sellest!

emailmarketingmanners scaled
Klienditugi OÜ 14.04.2020

Võta ühendust

Jäta siia oma kontaktandmed ning kirjelda millist abi meilt ootad ning võtame sinuga ise ühendust.

Klienditugi OÜ

Telefon: +372 53 4000 30
E-post: kontakt@klienditugi.ee
Aadress: Tondi 51, Tallinn 11316, Eesti

Registrikood: 11091789
KMKR. nr: EE101235282